marți, 15 septembrie 2009

ACUM VAD! ACUM NU MAI SUNT OARBA!

Acum vad!Acum ochii mei s-au deschis!Mi-a atins ochii si vad!Nici nu conteaza cum si de ce si pt ce si in ce fel...IMPORTANT ESTE CA NU MAI SUNT OARBA...
Vreau sa ma bucur de vederea mea si sa o folosesc cumva!
Azi toate scuzele mele sau toate portitele mele de scapare s-au risipit.....azi ideea ca pot sa mai jubilez cu pacatul a luat-o la fuga dementa...azi am subliniat,pe langa multe altele,ca DACA ESTI O FAPTURA NOUA IN EL,CELE VECHI S-AU DUS...deci...S-AU DUS...
Imi doresc sa ajung la etapa in care sa ma simt eliberata de pacat decat sa ma simt impovarata de acesta...El a promis ca acestea ajung in mare uitarii..
Pana acum mi s-a parut suficient sa CRED,nu mi-a pasat daca Il reflect cumva pe El...si cat de gresit...teoretic stiam ca El tre sa fie exemplul nostru...si Doamne Dumnezeule cat de departe sunt de asta...
Imi iau un timp din nou sa tac inaintea Lui...

"Oricine rămâne în El, nu păcătuieşte; oricine păcătuieşte, nu L-a văzut, nici nu L-a cunoscut."

PS:Sunt atatea de spus....dar nu le mai conturez...vreau sa le traiesc!
Se intrezareste o noua etapa...transformarea este un proces!

Niciun comentariu: