luni, 28 septembrie 2009

cladiri neterminate

Am hainele calcate si parul pieptanat...de ceva timp nu am mai avut treaba cu acestea...
Mi-am lasat barba tinand doliu pentru sufletul meu pierdut si m-am regasit in cladirea aceea neterminata,da,cladirea aceea din Pipera sau din coltul fiecarui cartier in constructii...si asta pentru ca am ales asa si nu altfel,desi as fi avut posibilitati...
Mi-am propus sa invat si sa scriu despre dragoste,dar ma sufoca gandul ca devin infantila...nu m-am impacat cu asta foarte bine si des...
Sa scriu despre golul umplut,mi-ar fi prea greu...si scriu franturi despre dorinta mea acerba ce-l include pe El...
Nu pot sa impusc,caci mi-au retinut arma si-mi caut gloantele pt a le rumega...vreau sa le rumeg din dorinta de a rupe cu dintii,de a-mi rupe dintii ce scrasnesc de ciuda ca nu stiu de ce Il vreau si Il caut!?!
Sunt o cladire demolata...inca sunt o cladire demolata...

Niciun comentariu: