miercuri, 30 septembrie 2009

pt aceia care vor sa descopere...

Azi vreau sa definim nimicul...
Incerc sa conturez termenul poate ,poate ii dau o forma..
Ce inseamna sa ai nimic,sa fi nimic,sa cunosti nimic...?
Tre' sa fie destul de trist sa te confrunti cu nimicul...
Ma gandesc totusi ca este un pas important in descoperirea firii omului sa realiziezi nimicul...astfel mai pui o piatra la temelia umanitatii tale in care,speri tu,ca esti bine infipt,inradacinat...
Cred ca este destul de odd cand realizezi ca esti nimic...caci,zic eu,asta se vrea a se realiza...celelelate is nimic...ca nu ai nimic,ca nu simti nimic,ca nu esti empatic la nimic,ca nu traiesti nimic...astea is praf de pusca....
Deci inchide ochii...vizualizeaza...:"Bre' esti nimic!" [in pofida faptului ca nu crezi asta,chiar esti..]
Zzzzzzzzzzzz....na',drege busuiocul acuma....
Cea mai crancena lupta care se da in interiorul unui individ este sa recunosca ca este nimic...o sa vina cu pro argumente ca el respira:"Hey,da' tu nu vezi ca am muncit pana am facut o casa,am cladit ceva solid,un camin...am o familie..un job acceptabil...cum poti sa zici ca sunt nimic?Literalmente te inseli singur...sunt ceva...am un trup,un creier...sunt ceva!Cum poti sa spui ca sunt nimic?"
Oka,boon...esti ceva...dar ce?Spui ca nu esti nimic..dar defineste perspectiva ta despre acest nimic...?
O iei la goana nebun prin ciulini descult ascunzandu-te de termenul "nimic"...si asta doar pt ca l-ai bagat intr o cutie si i ai pus o eticheta gresita din perspectiva materialismului,al palpabilului,nicidecum al spiritualului...si asta nu te departeaza cu nici o juma'de miime de mm de fraza ce include termenul "Sa nu traiesti cu perspectiva a ceva supranatural,cu perspectiva cerului te transforma in NIMIC..."
Si dintr-o data esti aruncat din gura Lui ca pe o imbucatura dintr-o musaca prinsa de fund....

Niciun comentariu: