duminică, 13 septembrie 2009

In prezenta Ta..ma simt acasa!

Nu suntem in stare sa ne conducem viata,pana nu realizam ca nu suntem in stare sa ne conducem viata!
Incerc sa traiesc fara sa fiu readusa la viata...mesajul lui Theo mi-a rasunat in minte..atunci m-a izbit realitatea...sunt disperata si confuza...ma agit sa fac,dar nu fac nimic concret...vrea,vreau si nu dau nimic din mine ca sa primesc..
Traiesc sau imi place sa cred ca traiesc ca un crestin,cand de fapt nu este decat un crestinism moral religios...si atat!
Ma confrunt cateodata si cu ideea Laviniei...daca Isus nu este planificat [in intalnirile cu CM sau Missio Dei] El nu exista!Multe lucruri Ii iau locul Lui...
Desi sunt satula si scarbita sa ma plang fara sa fac nici macar cel mai minuscul sacrificiu pt El,azi nu imi mai pasa...am ales sa uit TOT ce am invatat pana acum si sa ma nasc din nou AZI..sa incep sa cresc AZI langa El...
Am uitat de salvatorii mei functionali si nu Il mai las sa ma caute ca un milog...caci da este un milog care imi da tarcoale iar eu dese ori uit cine este El..
Mi-am notat cativa pasi azi...cel mai important este acela legat de veghere...imi propun sa nu uit asta...
Intrebarea zilei este..."De ce vreau sa am viata transformata???"Ma motiveaza finalul,daca jerfta nu o apreciez si inteleg suficient!
In final revin la strigatul aprins a lui Teddy.."Doamne,fa sa doara ca nu Te vreau!!!"

Niciun comentariu: