marți, 22 septembrie 2009

cunostinte noi si vechi...

De ceva timp...de ceva timp..mi-am dat cunostintele la o parte...
De ceva timp i-am asezat pe acestia intr-un loc in care nici nu imi doresc sa umblu...nu ii invinuiesc,dar nu ii mai vreau...nu incerc sa le vorbesc pt ca inca nu vreau sa ma implic in schimbarea lor...parca sunt remediabili..si ii las..ii las acolo..
Telefonul suna si nu imi pasa...sa sune...nu mai sunt sensibilizata de nimic...
Insista vad..telefonul inca suna...:"Inceteaza!!!Nu te mai vreau,nu intelegi?"
Nu imi pasa nici ca pierd cunsotintele din copilarie...ma gandesc ca daca sunt cunostinte reale vor intelege...daca nu..ma voi ruga pt mantuirea lor..si atat!
Simt ca trebuie sa investesc in cunostinte noi...incepe o noua perioada si vreau ca El sa schimbe tot...o perioada am vrut sa ma izolez de toti si toate si sa ma adancesc in El...da,sa ma adancesc...pt ca mai apoi sa redau ce ma invata...se merita...
Cum altfel sa investesc cand eu nu sunt gata slefuita...!?!
La momentul potrivit,in cunostintele potrivite voi investi pt ca mai apoi sa ii numesc prieteni,frati,camarazi!

Niciun comentariu: