miercuri, 2 septembrie 2009

Copii Tatalui...

In tine creste un copil...da,in tine chiar creste o vietate...!!!!
Il simti pe alocuri cum se zbate si loveste,il sti cand doarme,caci e linistit...
Il simti cersetor,caci daca iti asezi mana calda pe burta,o cauta ca un sugar cu ochii inchisi si gura deschisa si se apropie de ea,lovind usor in locul acela...
Ii canti si iti mangai burtica linistindu-ti pruncul...
Il cunosti ca respira si ai facut cunostinta cu el si cand e nervos...
Te simti mama si simti copilul in interioru-ti...
Te simti mama si vrei sa iti protejezi copilul ce creste in tine...
Te simti mama,dar nu iti meriti copilul...
Da-mi copilul...iti cer viata copilului tau...Da-mi-o...e a mea!
Ce faci cu viata lui?Spune-mi?Inspre ce o indrepti?Vorbeste-mi?
Imagineaza-ti cat de privilegiata esti sa poti da nastere unei creaturi...si tu ce faci cu acesata?
E facut din mana Mea...I-am conturat nasul si buzele...I-am creionat burtica si pulpele,ce-i drept dolofane...I-am desenat obrajii ,sunt buclucasi doar acum,sa-l poti alinta,iar atunci cand creste sa i se ascuta,pt a te face sa uiti ca ti-ai mangaiat vreodata copilul...I-am facut bucle negre si maini micute sa poti sa faci diferenta dintre mana ta muncita si gigantica,mana copilului si Mana Mea...I-am arcuit spatele si I-am aratat mai dinainte cum sa merga pt a trai tu,ca mama,o emotie zdruncinatoare atunci cand l-ai vazut pe acesta facand primii pasi..I-am pregatit si vocea,care desi in timp se schimba,nu o vei uita niciodata...dar vei uita ca a fost a lui,a copilului tau...I-am schitat forma ochilor si le-am dat culoare...Ochii micutului palpaie...
Si il meriti?La sfarsit o sa-l rascumpar din mana ta pe acesta care imi apartie?
La sfarsit o sa rascumpar si viata ta din mana mamei tale?Voi rascumpara vietile VOASTRE ce-mi apartin?

Niciun comentariu: