joi, 15 ianuarie 2009

traian,felicia,dezamagire,privire,imunitate


...stiati ca atunci cand un om va dezamageste si mai sunteti nevoit sa intrati in contact cu el din diferite motive,vi se schimba privirea?

Desi esti sau incerci sa pari acelasi dragut,privirea ti se schimba!

Am descoperit asta azi...nu am crezut ca este asa...

Desi pers respectiva m-a dezamagit,am cautat sa amplific situatia,sa caut o reconciliere:
"As vrea sa citit Romani 12-sursa Biblia.Nu stiu cum o sa fiu perceputa,nici nu ma mai preocupa,insa stand in mana cu numarul celor de la televiziune,sunt doar constienta cat rau pot sa fac liceului.Asta nu din rautate,ci din dorinta de dreptate.Desi am observat ca nu exista corectitudine,cat tine de mine,in viata o voi cauta.
Am si un avantaj...desi m-ati dezamagit crunt,vazand in mine un dusman si contrazicandu-va vorbind de corectitudine dar facand altceva,am invatat sa fiu eu o exceptie si oarecum deasupra...asta ma linisteste.
Important pentru mine e ca stiu ca nu am mintit si nu am gresit cu nimic.M-as bucura sa puteti vedea dincolo de ce am aratat...Nu sunt asa!Sper ca am demonstrat-o si acum!"
...acestea fiind spuse,reconcilierea s-a produs oarecum,insa privirea mi s-a schimbat fara sa imi propun asta...

Durerea se citeste in ochi....

Niciun comentariu: