sâmbătă, 31 ianuarie 2009

haine ude



Poate pare simplu de stiut,insa azi am invatat de la mama...de fiecare data invat de la ea,insa azi am invatat ceva banal,dar folositor...
Zambesc...
Stiati ca rufele mai groase atunci cand le intindeti pe uscator trebuiesc intinse pe doua sau chiar trei chestii din acelea subtiri de metal (cum s-or numi ele) ?
De ce?Poi e simplu...avand in vedere ca sunt groase trebuie sa aibe loc sa respire...asa se usuca mai repede si nici nu iau miros...intelegeti?
:)) Hai ca am facut si educatie cu voi..de parca nu se stia asta...:))
Ideea (acum daca ma citea Vali,imi spunea-ideile sunt pentru idioti-...de ce,nu stiu....e posibil sa creada el ca doar ideile,fara sa fie aplicate...cine stie...?) e una simpla...m-am bucurat sa pot intinde cu mama rufele...
Nu stiu daca puteti captura imaginea....dar e placut sa faci lucruri in familie...si desi fac asta mai mereu,nu am mai simtit de ceva timp bucuria asta...

Niciun comentariu: