joi, 8 ianuarie 2009

consecintele iubirii...dO NOT TRY THAT AT HOME!!!!

Nu pot sa nu dezvalui ceva de genul...intelegi atatea din expresiile a doi tineri...e uimitor!
1.De ce oare nu pot sa te scot G din sufletul meu?Am sa ma mai chinui mult trezindu-ma plangand si gandindu-ma la tine?Stiu ca nu ma crezi,dar asta simt.
1.Du-te baiatule la socola si poate-ti gasesti acolo jumatatea.Nu ma mai deranja.Nu esti capabil sa porti o discutie.As prefera sa ma lasi in pace si sa nu-ti iei nasul la purtare.Du-te unde ti-e locul.
2.Nu poti avea o relatie normala cu fostul tau iubit?
2.Mergi la magazin si ia-ti o bucata de creier si mai vorbim ;) Esti prea increzator in tine.Nu te ajuta,reprezinta,avantajeaza.
3.Nu e deschis si nu am chef de misto.Chiar nu poti sa ai o relatie normala cu fostul tau iubit?
3.Nu-l superi pe V. in nici un fel cu remarca asta,te agiti degeaba.Nu,nu vreau sa am o relatie de nici un fel pt ca nu cunosti termenul amicitie.Acum inceteaza te rog.
4.Nu am nimic cu flacaul ala,ci cu tine am ce am desteapto ca TE IUBESC.Nu cu el ca nu sunt pe invers si nu am intetionat sa il deranjez,pt ca am simtit cum e si eu cand am fost cu tine si nu imi place.Nu am nimic cu el.
4.:)) se pare ca ai priceput ca imi plac tipii destepti si complicati si incerci sa pari unul cu replicile tale.Ideea e ca ai subliniat "fostul iubit"in speranta ca vede V si se deranjeaza ;)
5.Deasta te iubesc eu ma pe tine,pt ca sti sa ma pui pe jar.Ma bucur ca sti ca te iubesc! ;)
5.Te felicit pt coerenta de care dai dovada,se pare ca ai mai gasit un butic deschis sa iei un gram de creier,numa ca nu's interesata,ms.Te-ai straduit,apreciez,numa ca nu poti sa cuceresti o fata deja combinata,din incapere de la spalatorie si cu pitipoance dupa el.
6.Unii o cuceresc de la spalatorie,iar altii dupa motor sau x5.Asta e,cei din urma vor fi cei dintai.
6.Si apropo,te-ai exprimat gresit si de colt de strada ca manelistii cu replica"ma pui pe jar",ideal era:pt ca ma provoci sa gandesc mai mult si-mi antrenezi creierul ;) asta ca sa mai inveti ceva legat de exprimare
7.E,eu asa taran si manelist cum zici tu ca sunt,te iubesc.Altii care asculta muzica elevata,se folosesc doar de tine.Ce sa fac ma,asa m-a invata mama si tatal meu tarani si manelisti sa cuceresc o fata.Dar m-au invatat si ce inseamna sa iubesti!
8.Nu a fost nici o noapte sa nu simt singuratate,chiar daca eram cu altcineva.De ce doar pe tine te am in amintire si nimeni nu m-a putut schimba?As face orice sa te mai pot avea,chiar daca esti acum cu altcineva.Am sa plang pt tot ce-am trait,am sa plang pe cat ne-am iubit.Daca a-i sti cat as vrea sa iti vorbesc,sa iti spun ca si acum te iubesc.
9.Sunt un strain pt tine si sunt aici cand ai nevoie de mine.
......................................................................
Am gasit astea printr-o revista si mi-au placut! ;)

Niciun comentariu: