sâmbătă, 3 ianuarie 2009

linia intrerupta


Azi cred ca sunt trist..poate pt ca nu mi-am aerisit suficient camera de dimineata...poate pentru ca temele la meditatii sunt ingrozitoare(lenesa de mine-ce bine imi prinde vacanta :d ) poate pt ca ma gandesc cu groaza ca incepe scoala si or sa treaca lunile mai repede decat doresc...poate pt ca nu am deschis cartea negra,poate pt ca am realizat ca ce gandesc cu cateva zile in urma traiesc in prezent(intelege cineva ce am vrut sa spun?coerenta mea e jalnica)poate pt ca nu prea ma obisnuiesc cu noul fond al blogului,poate pt ca vreau mult,dar nu fac nimic(dar pot sa fac ceva?depinde de mine?)poate pt ca am inceput sa fiu nemultumita mai des,poate pt ca dintr-o ambitie am refuzat sa merg la patinuar,desi vroiam sa o fac...poate pt ca am multe,multe planuri pt saptamana viitoare si habar nu am daca o sa le realizez cum vreau si in ce conditii vreau...poate pt ca simt mai putin si gandesc mai mult...

Am descoperit insa ca linia intrerupta de pe autostrada e stramba...fapt care o face sa fie si ea trista caci nu e admirata ci judecata pt defectul ei...

Niciun comentariu: