marți, 27 ianuarie 2009

CONEXIUNI

Nici nu aveti idee pana nu experimentati ce inseamna sa te conectezi cu o persoana sau cu mai multe in acelasi timp desi nu sunteti unul langa altul...
Azi chiar a fost o jumatate de ora super...poate ca mi s-a parut asa si pentru ca,privind retrospectiv,restul zilei a fost o intreaga agitatie,iar acest final de zi a fost pe masura si mi-a dat tot ce mi-a lipsit intreaga zi ba inca peste...
Am multumit neincetat in jumatatea aia de ora...ma bucuram mult de ce traiesc....si nu era vorba doar de emotia aia de moment...
AM CONSTRUIT DEJA UN POD!!!!
Sa vorbesc,aici,despre comunitate (si ea e vinovata de starea pe care am avut-o in acea jumatate de ora) ar fi inutil,caci nu stiu daca pot descrie foarte bine in ce fel ajuta ea...sa traiesc insa in comunitate inseamna enorm!

Niciun comentariu: