duminică, 4 ianuarie 2009

Gnu...


Nu e mare lucru de spus despre acestia...
Am vazut doar o emisiune cu ei si ma gandeam la sacrificiul pe care il fac pt a supravietui...
Ma gandesc ca nici unul nu isi doreste sa sfarseasca in stomacul unui crocodil si totusi se aventureaza...asta-i spiritul de turma...
Ma uitam la emisiune si vedeam teama ,disperarea din momentele alea ale vietii lor....traume!
Si cand te gandesti cate alte vieti traiesc jertfindu-se una!!!
Sa fac o paralela si un viata de zi cu zi ar fi anapoda...
E o mare dezordine in capul meu si totusi sunt atat de multe idei de imprastiat...
Sacrificiu.....
Nu!
Am doar un singur tip de sacrificiu in minte....Golgota!
In final,inchei cu o oarece ignoranta,instabilitate si lipsa de emotie la gandul ca maine incep scoala...
Sa aiba si gnu,respectiv,sacrificiul o treaba in chestia asta mareata cu liceul???
Ar trebui sa ma regasesc eu in vreun gnu in ceea ce priveste scoala si persoanele din aceasta?
Nu stiu desi ma macina,dar nu ma agit!
Am un gand in minte si as vrea sa ramana acolo imprimat:"Cine nu e cu Mine,e impotriva Mea si cine nu strange cu Mine,risipeste."
ASTA tre sa ma preocupe in 2009,restul are legatura cu ,"Cautati intai...si toate celelalte is pe deasupra..."
.........................................................
Si totusi am invatat ceva de la gnu!

Niciun comentariu: