vineri, 16 ianuarie 2009

Plictisul


Am tot stat sa ma gandesc ce ne plictiseste pe noi,oamenii...
Am vazut ca suntem in cautarea permanenta a noului...
Am observat ca atunci cand ai cunoscut aproape in intregime un punct,un reper de inspiratie in viata in general,te descotorosesti de acesta foarte simplu...ca sa te recucereasca tre sa aduca inovatie...si e corect?
Pe de-o parte e bine sa ceri ceva nou-inveti,insa a alunga,a nu mai gasi atragator ceva ce odinioara te-a fascinat mi se pare aiurea...
Mai grav daca pot spune asa e ca acest plictis este valabil si in randul oamenilor.. (dese ori te plictisesti de un prieten sau de un vechi anturaj) :O SOC...
Intelegi,vezi discrepanta?
Ce motiv sa ai in lumea asta sa dai cu sutul la ceva ce-a a fost o sursa de crestere si sa o inlocuiesti cu altceva?Nu poti sa pastrezi in capsorul tau tot ce ai acumulat de-a lungul timpului,fara sa ai atitudinea aia respingatoare?
Astea nu's decat niste mici cercetari sa descoperim ca nu suntem totdeauna grozavi...

As vrea sa descopar zilnic ceva nou in relationarile mele,caci sunt lucruri de care nu stiu,dar care exista,poate pt ca pana acum nu m-au fascinat...

Niciun comentariu: