joi, 9 iulie 2009

SCREAM


SCREAM...
"O,Doamne,dar fata asta stie sa tipe,sa se impuna...."
SCREAM....
"Trebuie sa recunosc...fata asta are o calitate..stie sa isi exprime sentimentele..."
SCREAM...

Problemele mele au inceput abea la 20de ani...
Am crezut tot timpul ca au inceput mult mai devreme...nu a fost asa...
Au fost doar tipete...a fost doar ideea impunerii si nimic mai mult...a fost superioritate,amestecata cu prostie si cu mandrie...si cam atat...
Problemele mele au inceput la 20de ani cand am realizat unde sunt...aveam o idee de acum 2-3 ani dar...acum...am invatat ca trebuie sa pretuiesti apa...dap...asta cu siguranta...apa e importanta...[depinde ce intelegi prin apa...]
Am mai invatat ca victimizarea ne inunda [ca apa...care nu strica a te inunda in alte moduri...] indiferent de context si am descoperit ca victimizarea imi repugna...

Am ramas insa acelasi observator care trebuie sa cunosca...de data asta constient fiind ca dupa ce se termina jocul...totul se intoarce in cutie!
MULTAM!

Niciun comentariu: