joi, 2 iulie 2009

FINISH


Am terminat liceul si am terminat Bac-ul...o usurare,o parere de rau,o noua responsabilitate...
Asa cum a spus tata nu mai tarziu de 24 iunie atunci cand am implinit 20 de ani.
"La multi ani de slujire pentru El si de binecuvantare de El!
Este varsta cand tanarul din poporul sfant intra in slujire si in numaratoare era socotit matur si demn de incredere....ADIO COPILARIE!"
Acum...cam asta este demersul...pe 5 iunie rezultatele,apoi admiterea la facultate...in rest..trebuie sa ma ridic la asteptarile tatalui si sa-L las pe Tata sa ma monteze si demonteze ca pe lego!
PS:MI-ESTE EXTREM DE DOR DE COMUNITATEA MEA!!!
Cineva mi-a trimis un mesaj frumos care caracterizeza poza de alaturi...
"Poza este asemenea unui film...un film in care tu esti personajul principal...un film cu un deznodamant fericit si o rasplata pe merit!O rasplata pentru tot prin ce ai trecut...."

Niciun comentariu: