joi, 23 iulie 2009

haine la mana a doua

Am facut cunostinta cu termenul de gunoier sau vanator de comori si cand vorbesc de comori,nu am in minte,desi am vorbit de termenul"gunoier",de intinderea aia de gunoaie.Vorbesc despre COMOARA....
Am cautat in gunoaie si in canale,prin deseuri si pe sub pamant linistea....nu am gasit-o...
Dezamagire...
Aud,mi se vorbeste de sacrificiu si am impresia ca este vorba de ultima bluza pe care am vazut-o in vitrina magazinului si pe care mi-am dorit-o,dar pe care nu am primit-o gratis si astfel am refuzat-o mai apoi...
"A platit un pret extrem de scump....pt ca te iubeste!"
Si Gaby pentru un moment a cascat...de fapt se scarpina tamp in ureche si isi spune:"A,este vorba de acea dorinta,aceea arzatoare pe care am avut-o acum ceva timp?Aha,ok...stiu....dar DOAR stiu..."
Da-mi un cutit sa mi-l infing in inima,te rog....da-mi acum te implor...
Vreau sa imi simt sangele si sa il vad...poate asa INTELEG enigma si revine dorinta...hai ca pana la urma bluza aia nu s-a uzat...inca imi mai place...in adancul meu stiu ca e bluza care ma avantajeaza,care ma reprezinta,care ma formeaza,care ma transforma...
Nu mai vreau haine de mana a doua...urasc hainele la mana a doua!!!

Niciun comentariu: