marți, 7 iulie 2009

my mask..

Am vrut sa alerg mai inainte sa invat a merge...
Am numarat strigoii in loc de stele atunci cand adormeam..
Am adunat caramizi si mi-am facut rochii rosiatice fara sa le imbrac macar...
Am impletit apa si mi-am facut un spic...
Am preferat sa ma joc cu gunoaie adolescenta fiind si am aruncat papagalii colorati si masinutele
de politie din copilarie...
Am tras cu harbaleta,dar n-am nimerit niciodata tinta...
Am ras cand s-au intamplat lucruri grave si am plans pentru nimicuri...
Am vrut sa ma eliberez dar am nimerit camasa de forta...
Am vrut sa musc din fructul interzis si am facut-o...dar nici urma de parere de rau...
Azi stiu ca am vrut si am facut si nimic nu s-a schimbat in perle...
Port aceeasi pereche de sosete de cand aveam 5ani,am aceeasi frunte proeminenta si acelasi
dinte stramb...
Am aceeasi culoare a parului si doar cateodata imi las unghiile sa creasca vopsindu-le french...
Am aceeasi sani mici si aceleasi brate musculoase,am aceleasi ticuri si aceeasi obsesie pentru curatenie...
Am toate acestea,dar nu mai am nimic al meu...am pierdut,dar nu ma doare sentimentul pierderii,masca pe care mi-am decorata-o inca de mica si care a devenit un tipar...masca de care nu ma puteam dezlipi,caci fiecare zi a mea era o zi de Halloween...
Am uitat ca Halloween-ul e doar o poveste pentru cei mici...

Niciun comentariu: