joi, 16 iulie 2009

compatibilitate


Avem un punct A care poate fi reprodus si unul B care de asemenea poate fi realizat...insa combinatia dintre ele ne aduc in fata unei litere care nici macar nu este in alfabet...
.....................
Sunt pe scarile de la metrou...sunt asezata pe treptele acelea si ma odihnesc...imaginea mamei cu fiica de brat care transpirata abea urca treptele,m-a naucit....
Nu imi pot scoate din minte fata mamei plina de speranta,emotie,teama,dorinta,la gandul ca fiica ei are un viitor in fata....mi-am imaginat-o pe mama care se lupta si alearga cu noi de mana chiar si la 20de ani sa ne ajute in realizarea planurilor,respectiv viitorului....
Mi-este asa ciuda ca nu pot reproduce aici imaginea acelei mame cu sudoare pe frunte cu parul ravasit si rosie la fata....o imagine izbitoare care s-a intiparit bine in memorie involuntar si care sper sa nu se stearga curand...
.....................
Am cunoscut punctele A si B....la sute de mii de km departare am intalnit doua persoane compatibile...doua persoane care isi schimba creierii intre ele de dragul de a trai celalalt.....
Alta explicatie n-am...sau poate mi-am uitat-o in cealalta pereche de pantaloni....

Niciun comentariu: