vineri, 10 iulie 2009

Human nature

ARSHHH... S-a lasat noaptea...o noapte calma si
tot pe atat de vulcanica si calda...am ramas singura...
Nu-i asa ca iti vine sa rupi cu dintii din patura,sa iti rostogolesti perna intre picioare si sa strangi cearceaful sub tine,sa il transpiri pana dimineata?
De ciuda ca nu pot sa alung gandurile sfarcurile sunt tari si parul s-a zbarlit pe mine...transpiratia mi se scurge pe ceafa...respir greu si parul mi-e ud...mai dificil e cu sufletul...
Urasc sa imi doresc ceva...orice,dar sa doresc ceva ce vine din natura umana...
Sunt neputincioasa in fata ispitei...ma dau batuta...teoretic momentan....
Nu mai vreau nimic....am ochii goi si gatul uscat...imi tremura mainile si imi urla sufletul...chiar nu pot sa fac nimic???
Imi cresc venele pe maini si mi se albeste pielea sau poate doar mi se pare acum...
Ce poti sa iti mai doresti cand vezi ca zidul asta din fata ta e mult prea gros si inalt?
Sa nu doresti moartea dorintei?De unde vine ea?E in natura umana...
Ucide natura umana...

Niciun comentariu: