marți, 17 martie 2009

regret...


Nici nu mai stiu de cat timp nu am mai simtit patura aia de ploaie care ma facea curajoasa...
Azi am impresia ca am fost paralizata ca atunci cand esti racit si nu mai simti gustul mancarii...am fost imuna...
Asociez tot ce era candva frumos impachetat cu o farfurie unsa de uleiul produs de resturile mancarii...
Care din cele doua Gaby sunt acum?
Mai degraba cred ca am descoperit o a treia Gaby cu care nu ma impac...
Trage prea furioasa de capatul celalalt al funiei...e disperata,confuza si marginita...nu imi place.
Imi pare rau dar nu vreau sa cladesc cu ea nici un fel de prietenie...imi da asa un aer nitel egoist,delasator si efemer...
Nu!Aceasta Gaby nu ma incanta...e o copila ce refuza lucruri linistite ca o pasune verde plina cu cai...
Cata incapatanare exista in fata asta...cum sa refuzi asa ceva?
Unde e Gaby aceea cu care povesteam pana cand cortina se tragea,ba chiar si dupa?
Sau macar unde este acea Gaby care cauta cortina?
De ce m-am pricopsit cu Gaby asta care habar nu are ce este aia cortina?
Nu o refuz...incerc sa o contemplez,dar nu vad un rezultat,caci nu vreau sa o cunosc...deci...O REFUZ!

Niciun comentariu: