marți, 24 martie 2009

Cersetoarea...



Ma zbat intre doua lumi...
Ma incearca vantul si imi atrage atentia parul ravasit...
Suvita rebela imi acopera ochii,fapt care ma face sa ma simt oarba si neputinciosa...
Nu imi place intunericul...vreau o raza de lumina...!
De cand imi zic ca o sa zbor deja m-am plictisit si eu...mai bine ma fac bufnita...NU,mai bine vultur..nici...mai bine sunt eu libera...Da,da...batman batman..am uitat ca habar nu am cine mai sunt?
Si parca nici nu conteaza simt...stiu doar ca inca simt cum suvita rebela imi constrange ochii...
Dar mai lasati-ma mah cu atingerea voastra-zic firelor de par usor roscate si stralucitoare....
Astea nu aud...
Ideea e ca desi firele astea imi acopera ochii si imi aduc in minte imaginea omului foarfeca,nu fac nimic sa le apuc cu mana si sa le indepartez...
Cred ca am devenit cersetoare....

Niciun comentariu: