vineri, 6 martie 2009

EL SI PUTEREA MINTII...


Dap...
In fiecare zi experimentez cate ceva dragut....azi de exemplu am intarit ideea cum ca intotdeauna am controlat oamenii prin puterea mintii.
Poate pare ciudata sau egoista ideea dar am testat asta de o groaza de ori.Da! Avem puterea sa controlam oamenii prin puterea mintii.PUNCT!
Este un sentiment liber...
In opinia mea oamenii sunt usor de controlat atunci cand realizezi ca nu te poate afecta atitudinea/faptele lor in nici un fel indiferent de cum sunt ele.Ceea ce iese din ei vine din doua parti total opuse[in functie de ing si iang]...ba sa te darame si nu ei cat devil sau sa te ridice si ma repet,nu ei cat God!Lucrurile sunt simple!!!
Azi dimineata am experimentat puterea mintii...El ne-a lasat oportunitatea asta si ar trebui sa o folosim...eu una o fac si rezultatele sunt minunate...
Nu stiu daca pot fi inteleasa foarte bine si corect pe baza a ceea ce am scris mai sus,dar ideea in sine este ca NIMIC nu te poate afecta in mod distructiv daca realizezi puterea malefica din spatele sursei/pionului folosit de aceasta forta. ;)

Niciun comentariu: