joi, 12 martie 2009

dream...



Visele sunt harta umanitatii noastre...

Si acum visez la stiloul verde pe care il umpleam cu cerneala apasand pompita si murdarindu-mi micile mele degete...

Si acum visez la cum ma bagam,cand aveam vreo 6-7ani,in plic cu totul pentru a imbraca plapuma...

Si acum visez la holul lung din apartamentul din Unirii...

Si acum visez la linia care mi-o frecam de par pentru a electriza micile bucati de hartie de pe banca...

Si acum visez sa mai frec stiloul de banca pana sa incalzea pentru a-mi frige colegii pe maini...

Si acum visez la prima iubire fie ea imaginara sau reala,consumata sau platonica...

Si acum visez la plimbarile prin parcul din fata casei poporului,pe drumul spre Carol Davila,de unde culegeam tei....

Si acum visez sa mai mananc sucul dulceag ca de miere din florile acelea albe...

Si acum visez sa mai merg desculta la tara,sa simt pietricelele cum imi macina talpa piciorului...

Si acum visez la namolul de pe fundul galdanului de la tara care imi intra printre degetele picioarelor...

Si acum visez la senzatia care am avut-o cand mi-am cumparat prima carte din banii mei...

Si acum visez la Sandi Belle,Tom si Jerry,pisicile aristrocrate,Cartea Cartilor,101 dalmatieni....

Si acum visez la frunza,sotronul,tara,tara vrem ostasi,castelul,elasticul,coarda...

Si acum visez la juliturile din coate si genunchi de la joaca...

Si acum visez la TOT ce a fost candva....!!!

Niciun comentariu: