marți, 10 martie 2009

Leapsa

SUNT un animal rational perfectibil in continua crestere.
AS VREA sa profesez cat mai curand in domeniul in care imi doresc.
PASTREZ orice amintire fie placuta sau neplacuta,caci ele m-au ajutat sa cresc.
MI-AS DORI sa schimb sistemul Romaniei.
NU IMI PLACE sa fiu nedreptatita.
MA TEM sa nu am o viziune clara in concordanta cu a Lui in ceea ce priveste viitorul meu.
AUD mintea mea care nu conteneste sa descoasa.[Duhul Sfant]
IMI PARE RAU ca am facut multi oameni din jurul meu sa sufere.
IMI PLAC sentimentele de eliberare.
NU SUNT atat de severa cu mine pe cat ar trebui sa fiu.
CANT...atunci cand mii de sentimente de tot felul ma incearca.
NICIODATA nu-L voi nega pe El.
PLANG cand primesc mai mult decat merit si cand mi-e dor
SUNT CONFUZA fara El.
AM NEVOIE de prezenta Lui.
AR TREBUI ca El sa imi fie exemplu.[nu doar teoretic!!!]

Niciun comentariu: