miercuri, 11 martie 2009

Leapsa pe coco :))

Am rasfoit blogul lui Bendeac si am gasit ceva dragut,asa ca m-am pus pe raspunsuri...app,la Orsino intotdeauna gasesti ceva dragut pe blog...cu tot cu nemultumirile lui ;)
Enjoy!!!

1. Principala mea trăsătură [trasatura a fetei sau/si a caracterului]- fruntea mare/rebelitatea
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat-sa iubeasca fara pretentii ;)
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie-independenta
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei -lipsa de ipocrizie
5. Principalul meu defect[fizic/psihic]-sunt mica de inaltime(nu stiu daca asta nu cumva intra in categoria complexului,singurul pe care il am de altfel)
6. Îndeletnicirea mea preferată-investigatul crimelor
7. Fericirea pe care mi-o visez-sa fiu cu Tata sus
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire-privind viitorul,o iau ierarhic...sa nu iau Bac-ul,sa nu imi termin facultatea si sa nu profesez in domeniul respectiv si sa nu am familia aproape
9. Locul unde aş vrea să trăiesc-Canada
10. Culoarea mea preferată -verde,negru(desi nu este culoare)
11. Floarea care-mi place-nu cred ca am vreuna...
12. Pasărea mea preferată-este rapitoare,dar e pasare bre'-vulturul
13. Prozatorii mei preferaţi-M.Preda,M.Eliade,E.Cioran(prozator de ocazie)
14. Poeţii mei preferaţi-Lucian Blaga....ar mai fi...
15. Eroii mei preferaţi din literatură-erou...nu stiu daca este erou...dar este un personaj tare-Allan din Maitrey si fara discutii Moromete
16. Eroinele mele preferate din literatură-clar Vitoria Lipan si evident Maitrey
17. Compozitorii mei preferaţi-n-am...
18. Pictorii mei preferaţi-Edvard Munch
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală-mama
20. Ce urăsc cel mai mult-incorectitudinea (clar am o problema cu asta)
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere-sa fiu mai inalta ;)
22. Cum aş vrea să mor-in somn sau in plina vara undeva pe un camp la tara
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenta-greseala din necunoastere,indiferent de greseala
24. Deviza mea-deviza..hmm...daca o putem numi asa...imi place sa-mi reamintesc mereu ca aici (pe pamant) nu este casa mea!

Niciun comentariu: