luni, 9 februarie 2009

soare-ploaie


Ma bucur de soarele de afara...[ce legatura are soarele cu poza de alaturi???]
Ma bucur ca pot sa ies fara caciula si ca nu trebuie sa mai car pe umeri geaca groasa si inchisa la culoare...
Ma bucur ca soarele descopera fiecare impuritate a tenului...si ca in razelele lui parul straluceste...
Ma bucur ca rufele de pe sarma care par invalide si goale asemenea papusoilor din porumb sunt zvantate mai rapid de soare...
Ma bucur ca noroiul de pe strazi se transforma in crusta si ca picioarele nu se mai afunda in el,ci il striveste scotand un sunet ca de frunza uscata...
Ma bucur ca soarele ma duce cu gandul la unele momente frumoase din copilarie...
Si ma bucur ca soarele ma face sa imi schimb genul de muzica pe care il ascult...[o mica paranteza ma bucur ca exista atatea genuri de muzica,cate un gen pt fiecare anotimp]
Ma bucur de multe alte lucruri,dar in final ma bucur ca soarele schimba culoarea pamantului...
Chiar ma gandeam zilele astea...daca am avea putere stiu sigur ca am schimba si culoarea pamantului...
Cred ca si acum mai sunt visatori care isi doresc sa o faca si care spera sa reuseasca intr-o zi...
Ideea e...v-ati gandit la o culoare?
Eu nu am o culoare anume in minte..vreau doar ca pamantul sa aiba culoare ploii...
Serios,cand te-ai bucurat ultima data de ploaie,fara sa traversezi in fuga cu ziarul in cap sau sa nu mormai ca parul ti se strica sau sa plangi de mila ghetele tale recent facute cu crema...
Cand ai incetinit pasul desi te-a prins,departe de casa,o ploaie torentiala?

Niciun comentariu: