marți, 17 februarie 2009

Crezi in semne?

Am o oarece dilema...crezi in vise si in semne..?Asta este intrebarea!
Desi nu merg pe principiul cum ca ar trebui urmate semnele si visele,ele totusi exista si in unele cazuri se imbina cu realitatea...
Ma gandesc ca in vechime D-zeu le vorbea prin semne oamenilor,azi mai greu iti apare D-zeu in vis indrumandu-te ce sa faci si cum,pentru asta a lasat Biblia...insa mi s-a intamplat de cateva ori ca ce visez sa devina realitate si nu e vorba de deja-vu,chiar mi s-a intamplat...
Acum imi vine in minte un alt fel de raspuns la ce am trait...am studiat eu prin psihologie cam cum sa interpretezi un vis,deci ideea cum ca D-zeu poate vb prin vise si teoria psihologiei se bat cumva cap in cap si deci...???
Care e povestea reala cu visele?
Din urma o ajunge povestea semnelor...
Eu cred in semne...adica ele sunt cumva cheia...
Totul tine de semnele pe care vrei sa le vezi,caci ele sunt acolo!!!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Semne sunt si vor fi intotdeauna...la fel si superstitiile....unele sunt adevarate altele nu.....personal cred numai in numarul 23....stiu ca pare o prostie dar acest numar m-a si ajutat dar m-a si dezamagit...imi place blogul si o sa-l urmaresc cu interes de acum incolo..sunt unele subiecte, pe care le abordezi, destul de interesante....tine-o tot asa...felicitari :)

Unknown spunea...

multam pt gand KSPR...
ciudat...am ajuns sa cred si eu in semne...o alta chestie...pt mine este importanta si intuitia..
Ti s-a intamplat vreodata sa intuiesti ce o sa se intample dinainte? Mie da..ramai WOW...serios..cred ca toti avem intuitie,dar nu am dezvoltat-o sau constientizat-o...
23...??? eu nu am ceva cu numerele,dar intotdeauna 6 a fost nr meu norocos..inca de mica,mica...poate e doar in mintea mea cine stie...?!?
Ne mai citim...;)