joi, 19 februarie 2009

etapa 3

"Daca nu suferi in lumea aceasta,se datoreaza faptului ca alegi sa nu mergi in locurile in care trebuie sa ai credinta..."

Inlocuieste indoiala cu credinta...

Daca intrebarile cu privire la dispozitia sau capacitatea Lui de a-Si tine promisiunile,persista...atunci..te gasesti in primul autobuz care merge spre tara cactusilor...
Si credinta este o atitudine...
"Cuvintele nu pot sa cuprinda cu exactitate impactul incredibil pe care il au atitudinile noastre...Cred ca cea mai importanta decizie pe care pot sa o iau zilnic este aceea de a-mi alege atitudinile.Este mai important decat trecutul meu.Este mai important decat educatia,decat finantele,succesele sau esecurile mele.Alegerea atitudinii mele este mai importanta decat faima sau durerea,decat ceea ce cred sau spun oamenii despre mine,decat pozitia sau situatia mea materiala.
Atitudinile ma pastreaza pe linia de plutire sau imi schilodesc progresul.Numai atitudinea este cea care imi alimenteaza ardoarea sau imi distruge speranta.Cand atitudinea mea este corecta,nu exista bariera suficient de inalta,nici vale destul de adanca,nici vis imposibil,nici provocare care sa ma depaseasca."CHARLES SWINDOLL

Nu stiu de ce ma asociez cu o fetita tampa si murdara pe fata atunci cand imi imaginez ca pot sa traiesc fara credinta!
Am invatat ca ea este substanta si dovada...credinta pare diafana,dar nu este asa...credinta are substanta...

[azi profu de religie m-a intristat...adica...ma mir a nu stiu cata ora cum de unii oameni nu pot sa vada un lucru atat de simplu si il fac atat de complicat...
Am ramas socata cand mi-a spus ca DOAR preotii pot avea Duhul Sfant... CE??? Adica preotul ala gay de care am auzit are Duhul Sfant?Imi mai spune ca eu nu sunt vrednica sa vorbesc cu D-zeu si ca nu inteleg Biblia...DOAMNE!!!!! Pai,Biblia nu ne e lasata noua???Daca nu o intelegem de ce mai exista????Duhul l-ai primit clar prin credinta...profu zice ca in urma nu stiu carei Sfinte Hiroto..nu stiu cum...cate incurcaturi,cand tot e asa simplu....AM OBOSIT,zau ca da...
Nu imi ramane decat sa ma ridic in picioare si sa spun:"CRED si am siguranta mantuirii!" (indiferent de botez,caci profu zicea ca daca mor si nu sunt botezata ajung in iad :)):)) )...gata...STOP...
Azi ninge...ma bucur oarecum de zapada...as face un poem despre,insa prefer sa termin Moara cu noroc :P ]

2 comentarii:

Laura spunea...

ce coincidenta...
si eu azi am avut fiestece divergente cu profu de religie..
spunea ca traducerea Bibliei ortodoxe e singura autentica. L-am intrebat dak a studiat greaca veche si daca are siguranta ca nu Biblia MEA e cea adevarata [asta pt k venisem cu Biblia mea la scoala ca sa ii arat ca acolo scrie despre semnul fiarei 666 ->>CUM DOAMNE IARTA-MA NU STIE UN PROF DE RELIGIE LUCRUL ASTA, MAI ALES CA TIPUL ASTA REGIZEAZA 2 EMISIUNI PE TRINITAS!?!?].

Trecand peste detalii, m-am bucurat ca l-am confruntat pe fatza,asistand la discutie si cateva colege. Culmea e ca a marturisit ca are inclinatii spre ideologia masonerista si a mai spus [cu privire la Biblie,cand intr-un final i-am spus sa aduca Biblia lui personala,dak crede k biblia mea promoveaza budismul] ca el nu are timp sa care "cartea asta" dupa el la scoala. Asta chiar m-a intrigat. Nu m-am abtinut si i-am zis "Dar un profesor are manualul din care ne invata. Dvs nu ar trebui sa aveti Biblia?" "Eu nu studiez Biblia asa cum o faci tu, eu o rasfioesc asa...Eu sunt mai sistematic"
in fine, si inca altele care mi-au intristat duhul... gen atac pe fatza la baptisti si "defaimatori ai Cuvantului"... pana si colega mea satanista a spus ca i se pare nedreapta reactia pe care a avut-o...

Daca pana si un prof de religie care cica e "mai apropiat de Dz" imbratiseaza ideologia masonerista [ideologie ce il diminueaza pe Dz si mai incolo si reneaga], DE CE SA FIU FRAIERA SI SA CRED CE ZICE EL, CAND TREBUIE SA MA DUC LA SURSA DIRECTEMENTE!?

Gabitzo, fruntea Sus si pieptul de onoare,ca avem pentru Cine. Avem de lucru. Si asta in blandete, rabdare si neprefacatorie.

Cum spuneai intr-o postare anterioara:
"Ce are de-a face religia cu Dumnezeu?NIMIC
Ce este credinta pentru El?TOTUL!"

Unknown spunea...

Multam de gand gaza...chiar m-a ajuta!!! Stii tu,intr-un neam stricat si mizerabil ce tre sa fim noi...;)
BIH HUGE HUG :)):)) la patrat