miercuri, 18 februarie 2009

etapa 2


Inlocuieste critica cu iubirea...
Nu putem inlocui critica facand echilibristica intre adevar si dragoste.Avem nevoie de o schimbare de paradigma.O schimbare care se petrece atunci cand ai privit timp indelungat o anumita problema intr-un mod anume si crezi ca lucrurile stau astfel si nicicum altfel.
Critica...Oh,cat de bine ma identific cu ea...si nu din motivele bine cunoscute,cum ca as avea rani mai adanci si vechi sau cum ca as fi in vreun fel complexata sau iritata de reusita altora si de nereusita mea,ci pentru simplu fapt ca la mine critica este mod de viata.Este adevarat nu este o critica asemanatoare cu barfa,dar indiferent de natura ei,ea exista si imi face rau.
Critica mea este evidenta deoarece nu imi place incorectitudinea,minciuna,inselatoria...critica mea mai este evidenta deoarece privesc in jur si as vrea sa schimb multe...in final critica mea nu este decat un produs a ceea de numesc eu neacceptare.Eu pur si simplu nu cred ca am invatat sa accept ca oamenii sunt diferiti si ca in nici un chip nu vor fi ca mine privind principiile si toate celelalte.Asadar,tatonez acceptarea...caci nu este vorba despre adevarul pe care il detin [si este posibil aparent,doar din punctul meu de vedere ;) ] ci este vorba despre dragoste...si nu dragostea eros sau phileo,ci dragostea agape!

Niciun comentariu: