marți, 3 februarie 2009

1 etapa



"Incep sa meditez serios asupra conditiei mele si asupra imprejurarii in care sunt nevoit sa traiesc.Mi-am organizat problemele in forma scrisa pentru a-mi elibera gandurile de zilele care curg peste ele,ranindu-mi mintea.Din momentul in care ratiunea a inceput sa preia controlul asupra deznadejdii mele,am inceput sa ma consolez cat de bine puteam pentru a vedea latura buna a lucrurilor,nu pe cea rea,pentru a putea sa observ acele aspecte care transformau cazul meu intr unul mai putin disperat,fata de altele mai rele.Asa am definit starea mea cu impartialitate,ca un datornic si un creditor,atat alinarile de care am avut parte,cat si necazurile care m-au lovit... "

Inlocuieste nemultumirea cu recunostinta,lacomia cu multumirea...

"Ce faci? Ma injunghii! De ce faci lucrul acesta? Pentru ca iubesc nemultumirea,lacomia..."

Acest dialog este atat de stupid incat poate parea chiar amuzant daca nu ar fi asa trist! Indiferent cum arata pe dinafara (frumos ambalat) ,lacomia si starea aceea de nemultumire,fac rau sufletului....

Niciun comentariu: