miercuri, 18 februarie 2009

Puco ma cearta!!!


E tarziu ma asez in pat obosita...
Il simt in stanga mea dar nu ma sperie,zambesc si il las sa stea langa mine...apoi...adorm!
Colind lumea...sunt in Oradea unde o intalnesc pe Cheresmomo,o strang in brate tare si plangem amandoua si de bucuria de a ne fi gasit si de dorul de el.
Timpul ma poarta spre alte lumi...sunt in apartamentul din Floreasca...in vis nu mai este ca in realitate...dar nu-i nimic...
Mobila veche si mirosul ei ma face sa imi amintesc de el.
Baia nu mai are vaiant,are in schimb mai multe toalete cu usi ca de lift...ciudat...
Ies din baie si ma plimb dupa Babita...este undeva pe scara in alta toaleta..o aud tusind...pare o scara unde stau boschetarii...este urina pe jos chistoace de tigari,gunoaie si resturi de mancare...unde mama ei este boxa de odinioara???
Raman singura in casa si parca vad tot ce se intampla de undeva de pe tavan...ma vad cum deschid fiecare usa...sunt multe usi duble maro care scartie...clanta este veche cu model si foarte rece...
Deschind o usa cu grija apoi intrand in alta camera o inchid cu grija...continui...din camera de unde am intrat intru in alta[dai din camera in camera...] unde execut aceeasi miscare,exact aceeasi miscare in care inchid usa cu grija,ceea ce se vede din expresia fetei,apoi pe varfuri fac 180de grade fara sa-mi iau mana de pe clanta si o inchid ridicand din umeri stand pe varfuri,scrasnind din dinti si inchizand ochi...
Unde am ajuns?
M-am speriat!O caut din nou pe Babita,sunt acum undeva in bucatarie unde sunt doua toalete cu usa ca de lift..intru intr-una dupa ce ma intorc din cautarea Babitei...nici bine nu intru ca o vad pe Babita cum cade pe una din usi fara aer,speriata evident,ingrozita chiar ,sleita de puteri,doar intinzand degetul catre usa din celalalt capat al holului...si ma ridic...Babita cade in genunchi,iar in capatul celeilalte usi este Puco.Deja ne aflam in apartamentul din Socului...Il vad si incremenesc!!!!
Prin expresia fetei Babitei constat ca incerca sa-mi spuna:Vezi,acum ma crezi ca vine,ca il vad si aud?
Puco ma privea oarecum deranjat,gen:De ce ma deranjati cu zgomot la 3 noaptea? Statea cu privirea aceea,cu ochelarii la ochi,in pijamaua lui alba cu dungi albastre si cu pantalonii sumeticati...ii dadea un aer strengaresc...
Babita plange...sta in genunchi si plange!
Puco se uita la ea cu mila si din privirea lui am inteles ca stie ca tre sa plece sa nu ii faca rau ei...eu radiez de bucurie dar in acelasi timp sunt speriata de moarte...incerc sa ii zambesc si ii fac cu mana...
Puco se intoarce din profil,ma priveste pt ultima oara si apoi nu il mai vad...ii vad doar mana care imi face cu degetul aratator certandu-ma parca...
DE CE????CE AM FACUT???
Apoi intra in camera lui din Socului...inainte sa ma intorc in lumea mea,incerc sa o ridic pe Babita si sa o linistesc spunandu-i:Gata Babito,a plecat!
Ma aud doar cum caut aerul caci ma sufoc si deschid ochii...Puco este inca langa usa...Puco sta in prag!
Adorm din nou....si o vad pe mama in pat cu capul acoperit..bucuroasa vin plangand langa ea si ii povestesc cum l-am vazut...ea imi spune:Stiu,nu ai vazut ca l-a apucat baia la 3dimineata?
Acum sunt deja in camera fratelui meu respirand greoi incercand sa pun tot cap la cap!
................................................
Puco intotdeauna cand iesea din baie isi sumetica pantalonii...
De ce si mama l-a vazut si auzit cum la 3dimineata isi facea baie?
De ce statea in pragul din dreptul baii daca nu iesise de acolo?
De ce l-am simtit in pat inainte sa adorm si l-am lasat sa se odihneasca langa mine,fara sa ma sperii?
Am cerut mereu sa il vad,ca de simtit il simt tot timpul....azi l-am vazut...am fost pregatita??Cred,pt ca i-am zambit si i-am facut cu mana...
M-a certat!!!! Inseamna ceva!!! Cu ce am gresit? Ce vrei sa ma inveti?
In urma cu doar o zi ma intrebam daca cred in semne si in vise...ciudat cum hotaraste El sa imi vorbeasca...
Azi stiu,CRED in semne!!!!

Niciun comentariu: