joi, 25 septembrie 2014

sunete...

Nu ma lasa sa-mi folosesc puterea...nu totdeauna sunt o persoana frumoasa...

Te-am vrut complet...jumate el, jumate celalalt. Si esti minunat. Te-ai deghizat intr-un personaj "multifunctional" si ai venit sa-mi arati cum ar fi putut sa fie...
Am cladit ceva frumos si durabil, insa nu mai vibrez la fel ca atunci...ca atunci in niciunul dintre celelate doua contexte...
Aici, la fileul mi-ai ridicat mingea si eu habar n-am ce sa fac cu ea acum, cand cred ca altul ar fi trebuit sa fie apogeul...
Traiesc intr-un idealism fantastic, caruia de fiecare data ii achizitionez noi accesorii si atributii. Nu de putine ori m-am trezit surprinzandu-ma ca ii poruncesc cum sa fie si chiar daca mai interactioneaza si cu dusuri reci, ma incapatanez sa-l modelez dupa bunul meu plac. In final, nu eu sunt creatorul!?!
Da, sunt ! Dar nu totdeauna stiu sa creez fara ca mai apoi sa nu ma razgandesc si sa sculptez altceva si mai apoi altceva...



Niciun comentariu: