marți, 21 septembrie 2010

doar lucruri ce ma intriga...

De ceva zile ma bantuie ideea de cautiune!
Fulgerator gand care m-a pus in situatia de a vrea sa scot flacari rosii pe nas. Cum vine aia...sa-ti platesti cautiunea si sa ramani in libertate, chiar si pentru o perioada? Eu una nu inteleg deloc asta!!! Adica sa platesti pe cine? Statul? Ei au puterea de a-ti reda libertatea, insa in schimb ei primesc bani? Si unde se duc acesti bani? Adica..observa cineva sau m-am tampit eu?!? Suntem la targ si putem sa negociem infractiunile, libertatea, daca suntem "binecuvantati" cu bogate daruri aurii! Minunat!
Ok, ok am decis sa ma alatur traficantilor de droguri. De ce? Simplu!
Ei nu sunt decat niste inculti (scuze pentru duritatea cuvintelor), care nu au reusit sa studieze pentru ca tata era un alcoolic si mama o prostituata si bani de unde pt toale sau carti la scoala...si deci..am crescut si am ales:"Vreau sa fiu un traficant de droguri si nu un pendeho!" Si in scurt timp isi construiesc palate si ce crezi? Pardoxal...au pe pereti icoane si se roaga si doneaza si isi intretin familia si sunt fideli clanului (ey, ma refer la pestii mari nu la junkies de la coltul strazii).
In sine, ei nu cred ca fac ceva rau atat timp cat motivatia lor este de a cladi familii...ei chiar vor sa faca ceva bun, da sunt deja condamnati..de ce? De trecut!
Si apoi, vorba aia...eu zic ca daca ar fi avut scoala elementara macar si Guvernul si-ar fi propus sa le ofere un spatiu, integritate si varietate in a demara o afacere...sunt sigura ca nu si-ar risca viata in ale drogurilor si armelor coclauri si ar alege Burberry-ul sau Dolce-ul...dar deh, noi continuam sa luam legea de-a gata doar pentru ca am vazut niste capete "luminate" ar zice unii si credem ca sunt cei mai in masura sa aleaga pentru noi si departe de mine gandul ca nu sunt! :)))
Se pare ca mi-am pierdut curajul in ultimul timp...dar m-a trezit ideea studentiei care ma face sa-mi doresc din nou sa fac lucruri marete.
Cand esti student ai enorm de multe porti deschise...ideea este sa stii sa le distingi de cele fara oglinda...caci se vrea a se cauta cele in care te oglindesti pentru viitor!
Si am decis sa apelez la strategii, desi niciodata nu au fost punctul meu forte..(ce ti-e gusa e si-n capusa este hai sa-i spunem, sloganul, dupa care m-am ghidat mereu). So, vorbeam de strategii...a, dap....si am ales...pun osul la munca si investesc in viitor si in entitatile si spatiile ce ma inconjoara.
Succese bune in ale inovatiei si curajului!

Niciun comentariu: