miercuri, 22 septembrie 2010

d´ale studentiei valuri

Cine a zis ca ai carte , ai parte, a avut dreptate!!
Imi place viata de studenta, desi tanjesc dupa teribilismul varstei din liceu. Imi place mai mult , cred (!!!) sa fiu studenta pentru ca imi tes viitorul.
In liceu eram absorbita de curaj , nebunii si egocentrism...acum sunt tulburata si ravasita de ideea portilor deschise si de ideea de a pune bazele temeliei carierei.
Azi ma vad alergand cu un curaj moralizator dupa vise si mai ieri incercam sa prind muste, muste care prin jocul lor, m-au format si mi au dat o viziune despre strategii si viata in sine!
Observ lupta acerba dintre oamenii mari si nu imi doresc decat sa raman ,nu liceean , ci student ca sa pot face diferenta si sa pot da o alta culoare vietii mele.
Vreau sa stiu si sa simt pamantul pe care calc.
Am obosit sa fiu intretiunta si sa hibernez. Am obosit sa fac doar esentialul si sa investesc in elementar pentru a astepta meritele mai apoi pentru efortul depus. De multe ori nu ma multumeste pentru ca stiu cata sudoare spal mai apoi si imi rezerv un timp in care sa gandesc si sa pregatesc the battle field...o sa incep cu nodul la cravata pentru noua uniforma!
Asa ca liniste...imi tes viitorul! Abea astept sa vad portile deschise!

2 comentarii:

faust spunea...

Bietele muşte, cel puţin te-au învaţat să faci strategii! Vezi,tot au şi muştele un rost!

Unknown spunea...

Faust, Faust....de ce iei tot asa personal...!?!
Mustele is cele care nu mi au dat nimic valoros, dar de la care am avut de invatat.Ce am invatat? Sa ma feresc de nonvalori!
Celelate muste(daca vrei sa vb in termenii astia) sunt mustele care nu doar ca m au formaT, dar ma si insotesc toata viata! Valoare!!!
Te imbratisez!