marți, 23 februarie 2010

noi doi si apoi....liniste

Si...din nou...noi doi...
Suntem pe bicicleta timpului si pedalam cu incredere si putere...
Mi-au trebuit 5 minute sa ma dumiresc si sa incep sa-ti asez pe hartie ce am facut in ultimul timp...nu ma puteam concentra,dar am primit si raspunsul:"Intr-o zi cand eu nu voi mai fi...doar sufletul meu..numai el va mai sti ce n-am stiut..."
Am inteles apoi...tu le cunosti pe toate...asa cum le-ai stiut intotdeauna...pe toate din toate domeniile! :) Ce-o fi fost in capul meu sa uit?
Soarele imi incalzea partea stanga a fetei si ma simteam incalzita si in interior...gandurile imi erau cu tine si simteam tot mai adanc legatura...si tot se derula...exact ca odinioara...
Ma uitam la degetele mele si le auzeam vorbind...toate in acelasi timp si toate bucuroase de revederea cu tine...si degetele iti cautau mana....
Te-am rugat si azi ca de fiecare data,atunci cand am infipt trandafirul in pamant langa numele tau,sa te arati noaptea,in vis..te astept!
Acum 3 zile mi-ai facut printre cele mai frumoase cadouri...niciodata nu te-ai apropiat atat si niciodata nu ai fost atat de indiferent de tot ce este in jur...si asta m-a bucurat si mi-a dat curaj!
Ti-am prins fata cu o mana si iti simteam respiratia aproape...
De-a lungul a 3 luni ai trecut prin cateva etape..mai intai ti-ai luat la revedere si m-ai asigurat ca totul e bine..apoi m-ai lasat sa te vad cu familia,apoi mi-ai aratat ce te-a suparat pentru ca mai apoi sa imi arati ca acum ESTI LIBER...si ma bucur de libertatea ta...O MERITI!
Acolo nu mai esti inconjurat de atati oameni urati...
Acum nu mai conteaza NIMENI de fapt...esti tu si doar tu cu linistea ta....
............................
Stand azi langa el,am realizat ca alege sa vina pentru ca el cunoaste motivatia acum...si Doamne ce satisfactie am cand stiu ca el este absolut sigur acum de ce a fost si ce este...si cat de curata si libera ma simt...zambesc cu fiecare madular si continui sa il rog sa priveasca oarecum in oglinda in ceea sunt si ce traiesc,ceea ce este si traieste el...
"Se intampla doar o singura data..si cauti toata viata apoi...dar NU mai gasesti niciodata..."
Multumesc Mihai pentru liniste si pentru intensitatea trairilor ce le experimentez tot mai mult!

Niciun comentariu: