joi, 11 septembrie 2008

Simple ganduri nene,crede-ne pe cuvant...

Am gasit ceva ce mi-a placut..imi aminteste de vremurile mai bune...nu ca astea nu ar fi,dar deh,asa-i mereu...tot ti-e dor de trecut,de parca nu realizezi ca e doar o stare temporara..m-am entuziasmat!!!!

AUTORI:ANA SI GABY....incercam doar sa jucam turnuletele....complicat...e bine ca sunt mai multe parti....
PRIMA PARTE...
Prefer sa privesc stoluri de pasarele si randuri de gandaci ce-mi colcaie pe limba si la nas se impletesc si cu gandul meu firesc vreau sa adorm in pat de nuci si sa-mi cante niste cuci.Sa ma plimb cu linia de masura,pe plaja unde tot ce se prinde se fura.Si visez la valuri multe si pe linia de curbura sa vezi zmei ce zboara in sura si meduze un pic drogate si putin cam pastilate,dorm adesea colcaind in baloane,oale sparte.Mii de muci sar pe pereti si un muc mic,verde-n spate sta de sase si asteapta multe mame surogat,pe picior sa fete prunci,fara ochi un pic cam ciungi si cu ochii vestejiti sa priveasca rasaritul sub umbrela daramata,cu soseaua asfaltata si cu marea tulburata,asezata pe pamant unde iarba creste mare si sub ape,vezi(!)rasare,cocostarcul subacvatic sta pe varful pneumatic...
Va urma.....

Niciun comentariu: