miercuri, 10 septembrie 2008

IDEEA E CA ESTI SPECIAL..SA NU UITI ASTA!!!

...........................
Nu am idee ce m-a facut sa imi pierd azi o ora vorbind la telefon chestii ce te indobitocesc in loc sa imi fi gasit ceva de facut.De exemplu,a venit toamna,cel putin pana nu vine alt val de caldura,tre sa am grija de bicicleta mea,nu pot sa o las in curte-rugineste de la ploaie...Ideal ar fi fost sa fac ceva in sensul asta,lucruri cu adevarat folositoare...si sa desfaci o punga de turta dulce si e mai important decat sa petreci o ora la telefon,apropo nu mai e o noutate ca vorbitul la telefon afecteaza,consumandu-ti energia cu..trist,dar adevarat-CRETINI.Limitati,impanati de cuvinte care variaza...
Desi cunosc acest personaj cu care am vorbit de3ani,cu mana pe inima spun ca am avut ochii inchisi de-a dreptul.Cum pana mea sa traiesti mult sub nivelul celor de colt de strada la "doar"31de anisori..? :)) Chill,ca nu-i panica..dap,31...si credeti-ma ca mi-e rusine sa relatez macar o parte din discutia de azi...Problema e ca te marcheaza aceste lucruri.Mai acum 20de minute ma uitam in oglinda si ma vedeam la fel ca la clinicile specifice(fie droguri sau bautura) cand se strang sa vorbeasca toti dependentii:Buna,sunt Gaby si sunt dependenta de oameni cretini...si parca auzeam corul:Hy,Gaby...!!!Ce sentiment inaltator,huh?Ma felicitam pt reusita,de parca descoperisem vreo teorie importanta...
Sunt momente in viata cand te dezamagesti singur.Perioade cand te feliciti sincer pt reusite si perioade in care ramai uimit de lipsa crasa de profunzime in gandire,purtare...
Important este insa sa nu te pierzi in turma si sa nu uiti ca,desi gresesti,desi s-a intamplat sa iti pierzi timpul si asta cu voia ta,cu buna stiinta langa oameni de asa factura(si credeti-ma,nu's egoista si nici nu e vorba de vreun sentiment ascuns,nici macar nu-l desconsider,desi multi il considera rebut)ESTI CINEVA in ochii caruia e capabil sa vada profunzimea...
uofff....gandul asta cu adevarat imi provoaca exaltari...in sfarsit pot sa dorm linistita la noapte...

Niciun comentariu: