joi, 11 septembrie 2008

CONCLUZIA TRIPARII....

o ZI OBISNUITA DIN VIATA
...seara...stam ca niste bolovani pe cartoane pe marginea bordurii...fieacare trage insetat din kent8...facem cunostinta,unii habar n-avem de altii,doar din auzite...o data cu timpul se destinde si atmosfera..muzica e tare..acum,e clar-stam de vorba!Eu??Stau de vorba??Si eu care ziceam ca sunt ca tata-salbatica....Nu stiu daca imi place sau nu...cred ca merg mai departe din bun simt..pana mea,pan la urma e frumos sa interactionezi...e vorba si de capacitatea de a te integra,chiar daca nu-ti prea pasa de asta,conteaza..Mama,ce tare sa ai o lume a ta....gata,ca o iau razna...Trece timpul si facem posta....E bine...inca nu sunt chill,dar urmeaza...in gandul meu:stiu,un shut ma darama...astept...;)
M. incepe...imi place,incearca sa intretina o atmosfera marfa...ca baietii,stie ea ce stie...;) Continuam....e marfa numa ca ma gandesc cateodata si la C..pana mea sa nu inteleaga aiurea...ma uit la M.,gen:bah sa nu ii dam film aiurea,e naspa...sa nu inteleaga altceva..M.intelege si face ceva..hai ca e mai bine acum...se intrevede dunarea...e bine pana mea cand e linistita..prea m-am agitat...ideea e ca au ramas si starile alea parca neterminate..pana mea,am o concluzie-aiurea cand dunarea e tulbure...
Ideea e ca..pana mea ideile sunt pentru idioti!!!Nu!Nu e vorba de nici o idee..faza e ca ;) e normal sa continui si sa il faci pe cel de langa sa inteleaga-bah e doar o mare gluma,chill ca nu-i panica...DAR,caci exista unu,e naspa rau cand mai e unu langa care sincera sa fiu,ori e in minoritate,ori se simte inferior si vrea cu ardoare sa iasa in evidenta devenind penibil,ori pana mea...ce dreq sunt doar bine mi se pare mie...Sau daca nu mi se pare e faza ca El baga asta sa te trezeasca..."bah,esti tampit,nu vezi ca te indobitocesti?"Si fiindca esti slab:"Daca deaia a existat A.in seara aia,prefer sa ma consolez cu gandul ca e de vina cacatul...oare?A.da semne ca nu vrea sa se opreasca..si e atat de atenta...arunca pastila,pare urat simplu si anost,ne baga in film si gata...e multumita..sa ii dam un os?E vorba doar de forta aia a binelui si a raului...si eu sunt mandra..de ce?ma trage cu atata putere forta binelui...e tare,ma jur!Atunci pana mea realizez cata rautate..imi trec mainile prin par,ridic bratele ce imi strang fruntea,in timp ce palmele imi stau pe ceafa si zic-MAMA,ce stare aiurea....!Ma uit la M..."Despre asta e vorba aici mah?Pe bune?Sunt dezorientata"..M., ma priveste parca cu compasiune..gen:"Gen dastea ;)"....tacere..iar e dunarea limpede....M-AM TRIPAT...RAU!!!! Continui mirata:"E in Biblie un verset:INIMA OMULUI E DE DEZNADAJDUIT DE REA..." M.si C.,tac....sper din suflet ca au inteles amandoua ce incercam sa transmit...in schimb A.tacea..in sfarsit e sah-mat..pt mine..era si cazul..si nu sunt mandra,sub forma rea..dar pana mea..atata rautate,unde sa duca?Raman la parerea mea ca oricum fiecare om are in el o parte buna,ce sensibilizeaza..este adevarat mai multa rautate leneveste cu burta la soare razand parsiv din sezlong in interior,dar e vorba aici sa lupti...pana mea...
Cred ca am tras doua concluzii mari si late,de fapt ele ar fi mai multe,dar 2 m-au marcat.. 1. INIMA OMULUI E DE DEZNADAJDUIT DE REA!
2. O sa fiu o mama aspra,dar in acelasi timp intelegatoare...De ce? Copii sunt cele mai parsive instrumente de tortura,insa intru in lumea lor...chiar daca imi place sau nu poate ajuta in formarea mea ca mama...io stiu ce sa zic??!!!
Astep data viitoare...uite asa inveti,desi unele tripari te marcheaza...

Niciun comentariu: