sâmbătă, 7 septembrie 2013

femeia care face diferenta, atunci cand barbatul de langa ea o valideaza

....
Femeia care face diferenta, atunci cand barbatul de langa ea o valideaza

Daca ti-as dedica acest post, as incepe cu a-ti spune ca simt lipsa la tot ceea ce ai stiut sa imi oferi inainte...
Si cum postul nu este incarcat de remuscari, dorinte neimplinite si tristete, ci plin de curaj, curaj pe care imi doresc sa il cunoasca toate femeile care stiu si au invatat sa priveasca de doua ori paharul pe care il au in mana, fie el plin sau pe jumatate, o sa il dedic si lor....acelora care au curaj.

Nu simti fluturi in stomac si asta pentru ca ti-ai impus sa nu simti, insa care trece de la etapa indragostirii, brusc la etapa iubirii mature. Nu simti sa actionezi si asta pentru ca te-a paralizat teama si modul pasiv de viata pe care l-ai avut pana acum. Nu simti sa rostesti cuvinte si asta pentru ca ai emotii ca ai spune ceva ce l-ar putea deranja pe celalalt. Gingasia te paralizeaza...atentie cat o lasi sa persisite. Nu stii sa te porti si asta pentru ca nu ai mai fost niciodata pe aici, da stii ca este momentul sa fii. Este greu si nu este suficient sa stai doar langa celalalt, trebuie sa investesti in celalalt pana ajungeti amandoi sa cresteti.

S-au schimbat rolurile....observi? Simti tot ceea ce el simtea candva si tu nu puteai sa accepti si nici sa intelegi.
Iti vine sa lasi totul balta si sa pleci. Iti spui ca trece, ca toate celelalte. Este ceva diferit insa aici...trebuie sa stai aici, sa cresti, sa inveti si sa oferi. Este ceva diferit pentru ca este ceva ce iti doresti.
Oare si pe el il paraliza iubirea!?!

Si deja vizualizezi...zambesti, nu iti este teama si iti este comod sa speli si vasele cand el este acolo. Asta te face fericita. Ii stii gandurile si ai siguranta. Esti in mana unui barbat care iti doresti sa mearga pe acelasi drum ca si al tau....dar sa iti doresti nu este suficient...ce drum greu iti pare viitorul, asa-i?
Nu ai idee daca o sa faci fata si nici daca o sa ii poti aduce bucurie...

Ce-i de facut? Curaj! Incedere!
Vei avea langa tine, daca vei rabda sa treci printre spini, barbatul care va face din tine, validandu-te, femeia care face diferenta...


Un comentariu:

Anonim spunea...

Intotdeasuna ti-am admirat forta cu care scrii,cum te exprimi,am cedat exact la ce eram eu bun...rabdare...spunand ca tu una scrii ,alta zici si alta faci...daca rteuseam sa te inteleg cumesti si sa am rabdare...sunt mai expansiv,de fapt..stii cum sunt...invatasem sa te iau asa cum esti,pana cand eu am simtit ca ceea ce scrii si exprimi nu e acelasi lucru cu ceea ce faci,poate asta mi-a si lipsit,sa fiu si eu mangaiat in vorbe..sper sa citesti nu neaparat sa aprobi comm..