luni, 2 septembrie 2013

de la sfasiere, la eliberare...

si totusi....
In doar cateva momente,de-a lungul catorva zile, am trecut de la stari pe care am crezut ca nu le mai pot controla, caci nu mai sunt fetita care sa inteleaga ca altul este drumul ei in viata si ca se poate debarasa, caci viitorul il are inainte, nu aici trebuie sa faca oprirea.
Parca uitasem ca fiecare noua poveste, aduce alte trairi si naste sentimente mult mai profunde, indiferent de etapa vietii in care te afli, indiferent de maturitatea pe care ai castigat-o.
Pana in acest moment mi-a fost total strain gandul ca dupa perioada de "doliu", voi ajunge inevitabil, sa am puterea necesara sa le asez pe toate multe cate sunt, pe o masa si obiectiv, sa le inteleg si mai apoi eliberez.
Am crezut ca voi fi captiva intr-o durere permanenta...ca imi va  taia rasuflarea, schilodi increderea...fara speranta, pierduta...uitasem ca asa simt la fiecare despartire de oameni dragi si ca mai apoi tot din mine, imi va spune, in timp, ca am luat cea mai buna alegere. Uitasem ca atata de greu a fost de fiecare data, pentru ca in fiecare am investit, fiecaruia i-am oferit o parte din mine, cu tot dragul.

Eliberarea iti ofera un nou inceput si desi nu pot sa spun ca de fiecare data am facut o constient, ritualul acesta, la un nivel subtil, s-a produs si a creat miracolul.
Acum insa, de data aceasta, am ales constient, sa o fac, iar modalitatea prin care am ales sa o fac, este aceeasi cu care "noi" am inceput -indragostiti, timizi, plin de dorinta si visatori. Am uitat sa mai lasam sentimentele sa se exteriorizeze, materializandu-se in scris.
Acum, dragul meu, revin in aceeasi maniera cu care am inceput, altul fiind scopul insa- eliberarea.
Si iata ca ea s-a produs...cine ar fi crezut ca dupa atat zbucium, am fost parca smulsa intr-o clipa din lantul care ne facea atat rau!?!
Eliberarea vine in urma cunoasterii sinelui, in urma sinceritatii si in urma acceptarii ca trecutul daca ne-a adus Aici si Aici, Acum este diferit de ce a fost!
Pentru persoana speciala ce ai fost in viata mea, iti multumesc pe axa Timpului si te pastrez, asa cum in adancul meu, exista toate persoanele care pentru o vreme au stralucit ca bulgarii de aur in mainele mele!

Niciun comentariu: