duminică, 11 octombrie 2009

parental obsessive image ... but not enslaving

L-am lasat sa ma priveasca cum imi dadeam in petic spunand"lasa-ma sa creez..crede-ma o fac asa frumos...habar nu ai cum..."
Si am tot creat..o groaza de modele pt mine...si am tesut fel de fel de masti pe care le-am imbracat si care se mulau asa bine...le-am imbracat si o data imbracate s-au lipit asa de tare de mine,incat nu faceam altceva decat sa ma privesc in oglinda toata ziua..imi dadea asa un aer nitel superior...
Aveam emotii de fiecare data cand crosetam cate ceva si ma implicam cu toata fiinta mea in proiect...tineam in palma tot ce nasteam si ma simteam mandra ca o mama de copilul ei...
Ii mutam cu grija dintr-un brat in altul controlandu-i,stergandu-le nasul,si tragandu-le caciula pe urechi sa nu raceasca...
Cred ca am fost cea mai solicitata mama..am nascut peste zeci de copii...si pe toti i-am iubit in mod egal...ii iubeam fara sa stiu ca am dat nastere unor monstrii...si ce durere sa constati asta...
In tot acest timp,mi-am pierdut energia tesand povesti din cartile celor mici....si am uitat sa fiu o mama buna pt copii,caci eram prea preocupata de imaginea in sine de a fi o mama buna....
.........................................
Sa traiesti constient ca nu tu ai controlul nici unui domeniu din viata,este de-a dreptul linistitor....sincer...obosisem sa ma tot uit in oglinda si sa ma adimr,sa nu mai vorbesc de caratul copiilor pe brate....
PS:Prefer mainie ALTCUIVA asupra mea si a creatiilor mele...

Un comentariu:

Lavi spunea...

Gabi...cat de mult sunt de acord cu concluziile tale! Multumesc ca mi-ai reamintit in mainile cui sunt! :)