sâmbătă, 17 octombrie 2009

I am the nature you're the art..let we see if we compare!!!

Imi cer scuze..trebuie sa-mi pun costumul..in cateva minute intru
in scena...avem un scop..sa civilizam stapanii...
Ceea ce facem nu necesita motiune..facem fara prejudecati,fiind ceva inviolabil...
Am incetat de ceva timp sa mai plagiem suflete...
Astazi nu mai stim nici semnificatia falusului si nici cea a vinului ce nu conteneste sa curga pe gatul unui muribund ce urineaza pe el din cand in cand....nu mai stim nici cu ce rochie se asorteaza brosa albastra si nici daca transparenta provoaca...
Astazi am uitat daca am gustat vreodata din piosul dezmat si dam gloria certa pe o iubire crezuta nestatornica...dar atat de bine inradacinata...
Astazi imi arati crucea si eu fug spre ea furand cuiele Hristosului pentru mainile mele...
Astazi nu mai jucam in piesa de teatru unde vrem sa dispunem de pauza,repetitii si costume...azi imbracam si etichetam adevarul pt ca mai apoi sa il aruncam,ca o meduza ce ni se scurge printre degete,pe celalalt...

Niciun comentariu: