vineri, 23 octombrie 2009

life for rent...

Am fost pusa in fata unei situatii importante...a trebuit sa vorbesc cu mine si sa folosesc bisturiul sa deschid si sa privesc acolo adanc,adanc...
Nu imi era teama de ce gasesc,dar m-am lovit de niste intrebari esentiale pentru a hotara daca sa continui sau nu...am preferat sa continui...o fac caci nu sunt singura si nu cunosc teama...
Hmmm...si cand te gandesti ca teama este o iluzie doar...
Boon,am gasit acolo adanc ceva legat de superficialitate...si asta nu pentru ca am hranit-o sa o fac mare,ci pt ca a existat acolo inca de la inceputuri...
I-am zis sa o ia la pas,dar s-a acomodat aici...are culcusul ei...am hotarat ca o sa-i construiesc o casuta..pana atunci inca mi-e chiriasa...
PS:Nu vreau sa uit de intrebarile esentiale de evaluare!

Niciun comentariu: