joi, 16 aprilie 2009

clock


Timpul...
Cat de diferit este timpul perceput de noi,de timpul vazut din perspectiva Lui...
Devoreaza timpul...adulmeca-l si hraneste-te cu el...
Ma vad intr-o ceainarie unde luminile sunt slabe,muzica in surdina si ceainicul facut din lut sta pe masa...
Privesc forma lui,culoarea si aburul care iese din interior,provocat de ceaiul dinlauntru...
Forma este banala,culoare maro,dar mata...iti zgarie pielea...ii lipseste luciul...nu pare de marmura...
Imi amorteste privirea si ma tot uit la ceainic...si asa trece timpul...
O data cu imaginea asta imi trece prin fata ochilor tot trecutul...
Ma straduiesc sa gasesc si viitorul..si dau la o parte sireagul acela mic de perle cusute pe firul de ata care atarna undeva de sus si imi blocheaza privirea...
Nu il vad!
Si ce daca?Oricum daca il gaseam nu stiam ce sa fac cu el...si chiar daca aveam o vaga idee,cu siguranta nu era cea mai potrivita pentru mine...
De ce?
Viitoru meu este in mana Lui...
Au fost vremuri frumoase,sunt vremuri frumoase asa cum vor fi cu siguranta altele...

2 comentarii:

Lala spunea...

gabzu..ieri am fo la missio dei si speram sa te intalnesc.. ma gandesc deseori la tine.. inima mea sper ca inima ta este pe meleaguri bune..

Unknown spunea...

gaza...nu am fost in bucuresti ultimele 2 week...imi pare rau ca nu te-am prins!!!! miss you...
Eu sunt bine..adica oscilez de fapt AM oscilat oarecum dar sunt BINEEEE!!!
BIG HUGE HUG!!!