miercuri, 11 iunie 2008

.....



Totu-i confuz,umed si negru
Suspinul din suflet se aude si-acum...
Se vede ceva stralucind in ansamblu...
Tremura,se-nvart,se rotesc si se scurg
Cad usor umbre lasand
In urma mai lasa doar dare albe
Si urlete goale pierdute in zare
In drumul lor lung umbrit,pe carare
Parcurg etape sfasietoare
Etapele-s goale,negre si reci
Cu zambete smulse si suflete seci
Sfarsitul lucirii,suflarea-i intreaga
Acum....piere de-o data...
De ce?
Pentru ca lacrimile se imbratiseaza!

Liniste,tacere,durere,suspin
Gandurile mele spre El se-nchin
Privind in mine recunosc
Alerg,ma lupt,m-aplec si tac
Si gandurile mele fara El zac
Dorinta din mine Il striga urland
Veninul din mine Il face mai sfant
Si tot ce sunt eu,Il canta venerand
Aude si vrea,nu se intoarce,nu pleaca
Iar eu raman,muta,goala,saraca
Nu pot sa uit...
Dar ma bantuie inca durerea sfasiind
Inima mea pentru El arzand
Si acum...
Nu-mi ramane decat sa tac si sa plang!

Niciun comentariu: