vineri, 8 iunie 2012

frumusetea va mantui lumea...


Ce este viata?

....te caznesti sa iei decizii la boloboc, crezi tu.....
.....este castigat cel care alege sa plece...si care atunci cand o face poate sa spuna ca a incercat sa termine asa cum trebuie, ceea ce a inceput ....

.....suntem pe cont propriu aici, dar cat mi-as dori sa pot spune- VIN CU TINE! 
...aud....."mergi de poarta-ti crucea ta"......
...nu am atata curaj sa mai pot sa pastrez doar amintiri....
......egoista nenorocita.......
......ai vrut TOT....Omul care a inteles acest tot....
.......ma uit inapoi....ce vad? niste nume scrijelite, cu urme de iubire....etape....2 dureri coplesitoare, iar eu....putin mai in fata de unde eram....
.......fara putere...cu siruri de lacrimi, cu gura cascata si amorteala in brate...simt paralizie...mi-ai dat linistea....

Un comentariu:

Anonim spunea...

“Eu ştiu numai din vis durerea ce e-
Şi-n marele-ntuneric sunt un pai
Dar dacă Tu eşti, fă-te greu, răsai!
Ca mâna Ta cu totul să mă iee
Si eu pe Tine-ntreg, cu al meu val.
……………………………………
Fă-mă pândar întinderilor Tale,
Fă-mă ascultător de stânci,
dă-mi arcuirea ochilor adânci
peste singurătatea mării Tale,
să-nsoţesc rîurile-n cale
să-mi aud strigătul de vale
în răsunetul nopţii adânci.

Du-mă în ţara Ta,
Prin care vânturi mari adie,
Şi-n care schituri stau cu straiuri
În jur de netrăite traiuri.
Acolo vreau să-mi aflu stare
Printre monahi şi-n glas, purtare
De nici o vrajbă abătut.”
Rainer Maria Rilke

DESPRE O FRUMUSETE...NU ORICE FRUMUSETE...!
Cu drag, Fe.