luni, 7 mai 2012

zambind, vibrez din nou...

M-am trezit intr-o incapere stramta.
Simt cum toate emotiile astea s-au napustit asupra mea si trag de mine in toate partile, zvarcolindu-ma. Ametita ma las invartita spre neant, in timp ce radiez si ma inalt cu ochii inchisi....usor cat sa sfidez legea gravitatiei...
Eman caldura...prin el, ma vad in oglinda si abea acum inteles ce efect am asupra celorlalti. Mi-a spus cineva candva ca am puterea sa ating inimi, de atunci mi s-a repetat asta, insa zambeam strengareste in coltul gurii. Mult prea micuta sa pricep cum este cu deciziile luate si cu interactiunea dintre oamenii mari. Am cerut sa inteleg ce trezesc totusi....acum cred ca stiu- este efectul a ceea ce creioneaza fiecare in mintea lui, despre celalalt. Si da...singura imi hranesc imaginatia, singura caut sa traiesc povestea asta cu toata intensitatea, singura imi caut momentele de bucurie. Caci acum stiu, totul este trecator, vibratia traita ramane insa!
Imi este greu sa respir acest aer singura si imi este dor constant de acele brate care ma cuprind mereu cu drag, cerand spatiu. Simt cum caut cu obrazul pieptul pe care sa imi asez capul si gura pe care sa o ating respirand cu stangacie, dorind abandonarea. Ii caut pielea si conturul fetei sa il mangai si tin in mainile mele mici...
Vad ochii blanzi si expresivi, si realizez ca traiesc ca si cum suntem numai noi doi prezenti.
Nu ma satur sa il cunosc si sa ma hranesc din sensibilitatea lui. Plec de langa el si mi se face dor sa il simt aproape, astept cu emotie fiecare gand al lui, inaltat catre mine, ma trezesc si zambesc stiind ca este o alta zi in care ii pot atinge mana si mangaia ceafa.
Vreau sa alerg in bratele iubitului meu, in fiecare sfarsit de zi...vreau sa imbratisez dorul...acest dor aprins pentru momentele cu noi, vreau sa ma trezeasca dimineata si sa imi sarute fruntea inainte de culcare, vreau sa imi zambeasa arogant si in acelasi timp defensiv, vreau sa ii simt emotiile si curajul de a ma indruma, vreau sa ii simt admiratia in privire, pasiunea si grija cu care se apropie.
Vreau o vreme, langa acesta suflet care m-a adus in punctul in care uitasem sa mai fiu. Pentru asta ii sunt recunoscatoare!
Tine-mi mana strans, cu drag, sinceritate si iubire!

Niciun comentariu: