marți, 24 august 2010

stapana pamantului...pentru moment

Calc pe pamant de aur , a mea este bogatia si tot al meu este pamantul pe care pasesc desculta simtind arsurile datorita caniculei...este pamantul meu arzand si il iubesc!
Pasesc agale, fara sa mi doresc sa alerg caci stiu ca noaptea o sa vina si o sa mi racoreasca talpa. Traiesc fiecare minut cu asta in minte si asa asteptarea , desi este apasatoare, o sa fie eliberatoare.
Doare timpul...si nu vreau sa l opresc...
Timpul....momentele zilei....
Nu imi plac diminetile, dar sunt racoroase..nu imi plac serile, dar sunt odihnitoare, nici macar mijlocul zilei, este obositor, dar imi place ca in fiecare moment al zilei sa visez cu ochii deschisi la pamantul si bogatiile pe care le detin , prin puterea Lui, ma fac sa ma simt valoroasa.
Tu ce simti cand deschizi ochii dimineata? Ce simti cand te trezesti si privesti in gol tavanul? Ce vezi cand te uiti in oglinda? Si ce vezi cand te asezi pe tine intr-un colt si te privesti de-a lungul intregii zile?
Eu vad valoare si binecuvantare!
Ma vad stapana pamantului si asta imi da putere sa raman langa cel care mi a promis si cerul!!!

Niciun comentariu: