vineri, 21 mai 2010

la limita...

La limita...la limita si arunc cu cuvinte...
Stiu ce-i vulcanul si mai stiu si cum e sa erupi...am vazut asta in desene animate, mi-am imaginat cum ii si am incercat sa reproduc...si stiu...de 200 si ceva de zile...
Iubirea ramane....
Daca as putea colora pe o foaie asta...daca as putea face un film cu asta...daca as putea asigura pe celalalt de asta...
Iubirea ramane...
Nu isi pierde din intensitate, nu isi pune intrebari, nu are dubii, nu reproseaza, accepta...
Iubirea ramane...
Si plange adesea...din diverse motive, dar stie sa planga...si o face curat...
Iubirea ramane...
Are momente cand roade dar ea si aduna...si o face treptat...
Iubirea ramane...
Ea a implinit si schilodit in acelasi timp mersul in lume...dar ea ramane si ramane neincetat!!!
...........................................
Am cumparat cuvinte ieftine la kg sa pot sa le impletesc cumva si sa mazgalesc aici ce inseamna ceva atat de dainuitor ca iubirea...
In ciuda cuvintelor...IUBIREA RAMANE!

Niciun comentariu: