joi, 8 aprilie 2010

GELOZIE...

Gelozie fara limite....
Il doresc atat de mult in viata mea incat am momente cand nu vreau sa Il impart cu nimeni,nu vreau sa Il cunoasca nimeni si sa Il defineasca sau macar sa incerce sa Il contureze...
Nu vreau sa-I schimbe nimeni infatisarea sau sa Il puna la indoiala...
Nu este de pus in cutie,dar imi doresc asa de mult sa Il am sub cheie si ma bucur atat de mult de sentimentul asta de siguranta...
Imi este dor de El atunci cand se face liniste si nu am liniste cand stiu ca L-am intristat...
Imi pun pe hartie viitorul si nu vad nimic clar daca in acesta,El nu se afla...
Caut adanc in interiorul meu un raspuns la intrebarea:"Ce te face fericita?" si...fiinta din mine tanjeste spre ceva maret,ceva divin,ceva ridicat pe o treapta mai sus...
Si nu imi ramane decat sa Ii multumesc ca El e cel care sta in picioare pentru mine si in mine!

2 comentarii:

Faust spunea...

"Cel ce ia aminte la Cuvânt află fericirea, iar cel ce se încrede în Domnul este fericit"( Pildele lui Solomon,16)

Faust spunea...

"Şi a întins, parcă, acela un fel de mână, şi m-a apucat de părul capului meu şi m-a ridicat Duhul între pământ şi cer, şi m-a dus, în vedenii dumnezeieşti, la Ierusalim, la intrarea porţii dinăuntru, îndreptată spre miazănoapte, unde era aşezat idolul geloziei care stârneşte gelozia/ Şi iată acolo era slava Dumnezeului lui Israel asemenea aceleia pe care o văzusem eu în câmp/ Atunci mi-a zis Domnul: "Fiul omului, ridică-ţi ochii spre miazănoapte!" Şi mi-am ridicat ochii spre miazănoapte şi iată acel idol al geloziei era la uşa dinspre miazănoapte a altarului, la intrare/Şi mi-a zis Domnul: "Fiul omului, vezi ce fac ei? Vezi tu ce urâciuni mari face casa lui Israel aici, ca să Mă îndepărtez de locaşul Meu cel sfânt? Dar întoarce-te şi urâciuni şi mai mari vei vedea!"(Iez.8,3-6)
Lumina sa ai!